Sorular ve Cevaplar
Sıkça Sorulan Sorular
Ön Cam Değişimi
Ön cam değişimi işlemlerinde kırık olan cam, makineler yardımıyla yapışık olduğu ekrandan tel ile ayrılır. Bu işlemde eğer ön camda aşırı kırık var ise ekranda %1-3 oranında kılcal çizikler oluşturabilir. Unutmayın! ön cam değişimi bir tamir işlemidir, ekranınızı çok uygun fiyatlara tamir ediyoruz. Bu işlemde %100 kusursuzluk beklemeyin. Bu işlemin amacı orjinalliği korumaktır.
Ön cam değişimi sırasında ekranın kırılma riski vardır, kırılır ise farklı bir ön camı değişmiş ekran veya çıkma ekran kullanarak işlemi tamamlarız. Bu durumda bazı modellerde True Tone özelliği çalışmayabilir veya ekran uyarısı verebilir. İşleme alınan her ön cam değişimi için bu geçerlidir ve servisimize cihaz bırakan müşteri bunu kabul etmiş olur.
iPad ön cam değişimlerinde ekran kırılma riski müşteriye verilir, daha büyük bir ekran yapısı olduğundan dolayı iPad ön cam değişimi işlemlerinde bu risk daha fazladır.
Sıvı Temaslı Cihazlar
Sıvı temasına maruz kalmış cihazlar garanti kapsamında değildir, sadece onarımı yapılan arıza kapsamında garanti verilmektedir. Sıvı teması alıp servise çalışır durumda gelen cihazda yapılacak her türlü işlem risk yaratır. Farklı bir sorun çıkarma veya kapanma riski vardır.
Parça değişikliği yapılıp işlemi tamamlanan cihazın değişmeyen diğer parçalarında daha sonradan sorun çıkabilir. Çalışan parçayı boşuna değiştirme gereği duymuyoruz, sonradan arıza yapar ise değişim yapabiliriz.
Tamir Görmüş veya Tamir Edilmeye Çalışılmış Cihazlar
Daha önce bilinçsiz kurcalanmış veya tamir edilmeye çalışılmış cihazlar için garanti kapsamımız sınırlıdır. Kurcalanmış ve anakart arızalıyken çalışır durumda gelen cihazlar aşırı risklidir. İşlem esnasında kapanma veya farklı bir sorun yaratma durumu söz konusu olabilir. Ayrıca serviste bekleme esnasında pil şişmesi yapabilir.
Özellikle çok fazla kurcalanmış, dokunulduğunda tamamen kapanacak, farklı sorunlar yaratacak cihazları teknisyen tamire uygun görmeden iade edebilir.
Destek Verilmeyen Modeller
iPhone 5, 5s, 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus modellerinden birine sahipseniz ve daha önce farklı bir serviste anakart tamiri yaptırıp sonuç alamadıysanız maalesef buna bizde destek veremiyoruz. Bu nedenle cihaz servise geldikten sonra kontrol edilip iadesi yapılabilir.
Kasası Yamuk Cihazlar
Kasası yamuk cihazlar risklidir ve her zaman sorun yaratabilir. İşlem esnasında veya işlem sonrasında farklı arızalar meydana gelebilir, cihaz kapanabilir. Kasası yamuk cihazlar servise geldiğinde müşteriye bilgi verilir. İşlem sonrası yapılan işlemden farklı bir sorun çıkmasına garanti verilmez.
Ayrıca kasası yamuk cihazın ekranı tam oturmayabilir, ekran sıkışma yaparsa kolayca kırılabilir, daha dikkatli kullanılması gerekebilir. Bu tür durumlarda kesinlikle garanti verilemez.
Torquent posuere vel id sagittis urna placerat ridiculus odio vestibulum donec tristique a nisl eros conubia condimentum nunc quisque nibh adipiscing habitasse parturient suspendisse proin a pharetra commodo leo tincidunt lobortis lacinia sem parturient dapibus.
Kapalı Teslim Alınan Cihazlar
Servisimize açılmıyor olarak gelen cihazın parçaları kontrol edilemediği için birden fazla parçada sorun olabilir, bu nedenle arızalı parçalar var ise servisimiz sorumluluk kabul etmez. Kapalı cihaz için servisimizin vereceği karar geçerlidir.